sábado, 19 de diciembre de 2009

Sweet Cake Recipe perekat-Free Krismas hipertensi

http://thekitchensideoftheforce.blogspot.com/

Sweet Cake Recipe perekat-Free Krismas hipertensi

Untuk merayakan Natal atau Krismas bersama keluarga dan teman-teman saya telah memilih saya buku resepi yang lazat dan kuih manis lazat untuk semua CELIAC hipertensi kerana merupakan pilihan yang berbeza untuk dinikmati tanpa kekurangan daripada bebas gluten kehalusan.
Resep untuk kue manis ini kemudian mengajarkan anda untuk menggambar yang sederhana dan terdiri daripada makanan yang aman dan mengikuti langkah-langkah yang akan saya rinci keputusan akhir anda mendapatkan persiapan yang sangat indah untuk semua pengunjung menikmati kesempatan khusus ini.

Bahan:
100 gm mentega (rendah lemak)
5 coklat batang (berpadanan celiacs)
4 telur
1 cawan gula
diperlukan jumlah pati jagung
Untuk penutup:
Susu segar (rendah lemak) (berpadanan celiacs) jumlah diperlukan
300 cc. krim (rendah lemak)
4 telur
10 sudu makan gula
Persiapan:
Lelehkan mentega (rendah lemak) dan coklat dalam double boiler dan sisihkan. Selain itu, kocok bersama telur dan gula sampai anda mendapatkan titik agrégaselo pita dan campuran coklat dan aduk. Kemudian tempat-tempat persiapan ini ke dalam cetakan diameter 24 cm, olesi dengan sedikit mentega dan ditaburi dengan tepung jagung.
Kemudian bawa ke oven dan masak di atas api sedang selama sekitar 30 minit dan ketika dimasak itu pergi dan biarkan sejuk sangat baik. Untuk dibuat penutup, awal pertama anda harus menutupi turun paras kuih dengan lapisan yang sangat tebal daripada karamel dan kemudian menutup dengan krim (rendah lemak) disebat takat setengah. Terkini, hias dengan meringue yang akan menyedari jelas dan sudu gula. Sajikan hidangan kuih lazat ini saiz plat potong menjadi bahagian.

No hay comentarios: