domingo, 13 de diciembre de 2009

کیک شیرین غذای گلوتن رایگان کریسمس به فشار خون بالا

http://thekitchensideoftheforce.blogspot.com/


کیک شیرین غذای گلوتن رایگان کریسمس به فشار خون بالا

به جشن شب کریسمس یا کریسمس را با خانواده و دوستان من کتاب اشپزی انتخاب من شیرین کیک خوشمزه و خوش طعم برای همه سلیاک به فشار خون بالا است ، به عنوان گزینه های مختلفی را برای محرومیت از بدون گلوتن - ظرافت رایگان برخوردار باشد.
دستور غذا برای این کیک شیرین و سپس به شما تدریس به منظور جلب و ساده ای است متشکل از مواد غذایی سالم و مراحل زیر را که من برای جزئیات نتایج نهایی آماده سازی نفیس کنید شما برای همه diners دوست داشتن در این مناسبت خاص.

مواد لازم :
100 گرم پنیر (کم چربی)
5 میله شکلات (celiacs مناسب)
4 تخم مرغ
1 فنجان شکر
مقدار لازم از نشاسته ذرت
برای جلد :
شیر تازه (کم چربی) (celiacs مناسب) مقدار مورد نیاز
300 سی سی. کرم (کم چربی)
4 تخم مرغ
10 قاشق شکر
آمادگی :
کره ذوب (کم چربی) و شکلات در دیگ دو جداره و ذخیره. علاوه بر این ، ضرب با هم تخم مرغ و شکر کسب می کنید ، تا نوار و agrégaselo نقطه شکلات مخلوط و هم بزنید. سپس اماکن این آمادگی را به قالب از 24 سانتی متر و قطر گسترش با کره کمی دارند و با داستد cornstarch.
سپس آن را به فر و بیش از طبخ با حرارت متوسط در حدود 30 دقیقه طول میکشد و وقتی پخته شده دور می شوید و آن را به خوبی خنک. برای ایجاد پوشش ، ابتدا باید آن را به سطح کل کیک را با یک لایه ی بسیار ضخیم از رنگ زرد پوشش و سپس با پوشش کرم رنگ (کم چرب) یک نقطه نیم میل. در نهایت ، تزئین با نوعی کیک میوه دار که روشن و spoonfuls قند برد. خدمت این دسر خوشمزه کیک کاهش حجم صفحات به بخش.

No hay comentarios: