lunes, 20 de diciembre de 2010

Яєчний салат (Ро рецепт салату)

Ensaladilla de Huevas
http://thekitchensideoftheforce.blogspot.com/

Привіт усім! Тьху, що "сленг" = найбільших гарячою в Малазі тому .... терпіти не можу ... але це краще, ніж дощ йти, якщо у нас був дощ цієї зими і навесні JA JA JA. Справа в тому, що ми ходимо у розпалі літа, сьогодні починається в липні і я уявляю рецепт дуже свіжий. Не всім подобається хек козуля, але, чесно кажучи, будь на грилі, смажена або в салатах, є найбільш exquisito.Ensaladilla пластини яєць в Малазі цей салат добре відомо і можна навіть сказати страв. Найпростіший в світі, тому що це "pipirrana" яйця. Основний інгредієнт можна змінити на свій смак, наприклад, з восьминогом, креветки або смаженої риби або навіть подрібнені ... .. Que Ріко !!!!!

Інгредієнти (на 4 порції):

* 2 хек козуля (я купив їх і варені, свіжі).
* 1 / 2 червоного перцю.
* 1 / 2 зеленого перцю.
* 1 / 2 цибулини.
* 1 помідор.
* 1 / 2 огірка (за бажанням).
* PS
* Винний оцет.
* Оливкове масло.

Приготування:

У разі, як у мене, вже приготовані яйця, ми ретельно частина їх ми не були зламані. Ті, які я купив, були занадто великими і частин я був почати спочатку. І покласти їх в миску. Tiny нарізати всі овочі і змішати з яйцями. Приправи за смаком і перемішайте, щоб суміш ароматів. Багатшими, якщо ви поклали щось начебто 1 години перед вживанням її в холодильник. Настійно рекомендуються до суворості літо з gazpachito.

No hay comentarios: