miércoles, 20 de febrero de 2013

Побитий Рецепт Курка в French Fries

Receta de Pollo Rebozado en Patatas Fritas

Багато / кількість осіб: 2 людини
Час приготування: 10 хвилин
Час приготування: 5 хвилин
Категорія: Закуски і закуски
Складність: Легка

Вступ:
Здравствуйте, я хотіла спробувати цей рецепт і вчора зробив нас є, супроводжується салат і холодне пиво ... ми супроводжуємо куркою і соусом айолі і сальса дуже і дуже добре, але зателефонуйте мені, якщо ви хочете класичні, хе-хе , але тісто часник і петрушку сухарях досі мій улюблений ...

Рецепт Lolitoba бачив у форумі, велике спасибі Loli ...
http://foro.mundorecetas.com/showthread.php?276109-Pechugas-rebozadas-con-patatas-frita-de-bolsa
Але я не знаю, якщо це твоє, якщо не автор, прости мене, і дай мені знати, якщо ви зміните ...

Сподіваюся, вам сподобається ...
інгредієнти:
Курячі грудки на смужки
Пакетик чіпсів
Борошно і яйця тісто
Сіль і перець

Інструкція:
Наріжте куряче філе на тонкі смужки немає, сезон, провів першу в борошні, щоб взяти яйце, потім яйце і, нарешті, що ми розгромили чіпів. Фрай у великій кількості масла на кілька хвилин, ми взяли з паперовий рушник, щоб видалити надлишки масла, і будуть завершені. Можна подавати з коханим соусом айолі тут з соусом і сальсою.

No hay comentarios: