domingo, 24 de febrero de 2013

Рецепт тушкованої картоплі

Patatas Guisadas - Eritrea 1 - Patatas Guisadas - Eritrea



СКЛАД
500 г свинячих реберець (я іноді ставлю мариновані)
5 великих картоплі
1 цибулина
2 часникові
1 pimineto
1 лавровий лист
Оливкова олія
паприка
сіль
орегано
ОБРОБКА
Ми можемо підготувати рецепт в скороварці або нормальною.
Ребра нарізати невеликими шматочками, очистити, вимити й нарізати картоплю, і залишає за собою все.

У каструлю покласти трохи оливкової олії і зробити соус з часником, перцем і цибулею всі нарізаний, смажена, як тільки ви побили, якщо вам не подобається те знайти шматки в бульйоні. Тепер ви повинні обсмажити реберця і картоплю протягом приблизно п'яти хвилин, але ви також можете зробити це все разом, один раз встановити Sofrito, додайте води, щоб повністю покрити картоплю зварити, додати половину чайної ложки (кава) червоного перцю, лавровий лист і орегано, перемішати і дати варити, поки картопля не стануть м'якими. Все готово, тепер тільки грає дуже тепло, виступаючої в миску.
особиста думка
У той час як жодна з моїх улюблених страв, чи є це швидкий, простий і недорогий, так що я зазвичай регулярно включати в моє меню. Ця страва йде великий в холодні дні, але, можливо, не в сезон, до якого ми, в будь-якому випадку, я рекомендую вам provéis, як я вже сказав, мені більше подобається з маринованими ребра, тому що вона дає особливий смак.

No hay comentarios: