jueves, 21 de febrero de 2013

Омлет світла рецепт і міні-омлети

Receta de Tortilla de patatas light y mini tortillas ( Thermomix)


Багато / кількість осіб:
Час приготування: 15 хвилин
Час приготування: 5 хвилин
Категорія: Яйця
Складність: Легка

Вступ:
Я підготував омлет, дуже легкий, рецепт блог La Juani Ana Sevilla, я поставив трохи менша кількість інгредієнтів і об'єдналися в духовці, я також зробив міні-коржики в силіконові форми булочки за мої гріхи, результат був хорошим, але ми не повинні робити порівняння з традиційною коржі відрізняються, але це добре, і ми видалити достатню кількість калорій, так що ... і я роблю рецепт

інгредієнти:
4 картоплини, очищені і вагою 650 г
1 цибулина, 100 г
5 великих яєць, але, знову ж таки, якщо large'll тільки 4, я побачив занадто яйце
Олія 50
Гаряча вода 200
1 чайна ложка солі на картоплю й інше, коли нехай яйця, і на будь-який смак.

Інструкція:
Наріжте цибулю і покладіть в скляну 5 секунд, VELC 4.
Ми пішли вниз і покласти залишки масла і 10 хвилин Varoma, VELC 1.
Ми метелика chascadas картоплі, не занадто великі чи маленькі, гарячої води і солі, 16 хвилин Varoma, VELC ложкою, видалити і покласти в миску, я побіг через сито, якби було трохи води.
Ми знімаємо метелика, кидали яйця і 10 секунд, VELC 4.
Покласти картоплю і 6 секунд VELC 3.
Ми поклали в силіконові форми, я зробив також форма міні кекси і поставити в духовку нагрівають, поки ми не побачимо маленький золотий ...
(Вона зробила в сковороді на повільному вогні традиційним способом).

No hay comentarios: